xfs

Tiyatrokare Bursa'da

To: <linux-xfs@xxxxxxxxxxx>
Subject: Tiyatrokare Bursa'da
From: "Tiyatrokare" <bulten@xxxxxxxxxxxxxxx>
Date: Thu, 23 Jan 2014 10:40:10 +0200

AŞK'A 103 ADIM

 Tiyatrokare izleyicilerinin "Müziksiz Evin Konukları " ile tanıdığı ve Amerikan tiyatrosunun en önemli oyun yazarlarından Neil Simon'ın yazdığı "Parkta Çıplak Ayak" adıyla Broadway'de büyük başarı sağladıktan sonra Jane Fonda/ Robert Redford ikilisinin oynadığı  bir Hollywood klasiği haline gelmişti.  Oyunun yeni versiyonundaki roller, televizyon ve tiyatro dünyasının sevilen yüzleri Özge Özberk, Bülent Seyran, Umran Ertok, Koray Kurt  ve Suna Keskin paylaşıyor. Bu aile komedisini sahneye koyan ve uyarlayan isim ise Nedim Saban.

 TAYYARE KÜLTÜR MERK.

1 ŞUBAT CUMARTESİ

SAAT:20:30

LEYLANIN  EVİ

Zülfü Livaneli'nin  büyük ses getiren ve  Nedim Saban tarafından sahneye büyük  başarıyla taşınan romanı "Leyla'nın Evi"

Oyunda Roxy rolündeki başarısıyla adından sözettiren,  sesi ve fiziğiyle kitleleri büyüleyen ve VasfiRıza Zobu Ödülü'nden sonra ,2011 Afife Jale Ödülleri Müzikal Dalında ve sadri alışık ödülü , Yılın en başarılı kadın  Oyuncusu seçilen  Ayça Varlıer'in ardından , Celile Toyon, oyundaki Leyla ve .Çınar Ağacı  filmindeki rolüyle Küçükçekmece Belediyesi tarafından yılın örnek annesi ve kadın oyuncusu seçildi.

Oyun görüntülerini aşağıdaki link'lerden izleyebilirsiniz

http://www.youtube.com/watch?v=uYJI-e6kCVE

http://www.youtube.com/watch?v=5e1Yfd8KgnE

http://www.youtube.com/watch?v=p3xDHL-IjKo&feature=youtu.be

 TAYYARE KÜLTÜR MERK.

16 ŞUBAT PAZAR

SAAT : 20:00

BİLETLER BİLETİX VE TİYATRO GİŞESİNDEN SATILMAKTADIR.

GİŞE İLETİŞİM: 224.220 88 48