xfs

MY GOOD FRIEND!

To: undisclosed-recipients:;
Subject: MY GOOD FRIEND!
From: Michele Roca <michele.rocca@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Date: Wed, 27 Mar 2013 09:02:35 +0100

I am Barrister Werner Erich Zeller; I need your sincere partnership in
transferring the sum of 15,000,000.00 EUR The details await you as you reply!

please! Call +44 702 409 0820 (office)

--
Ich bin Barrister Werner Erich Zeller, ich brauche eure aufrichtige
Partnerschaft intransferring die Summe von 15.000.000,00 EUR auf Ihr

bitte! Rufen Sie +44 702 409 0820 (BÃro)