xfs

Ev dÄÅÄ tÃketimde bir ilk. AÃÄlÄÅa Ãzel FÄrsatlar

To: linux-xfs@xxxxxxxxxxx
Subject: Ev dÄÅÄ tÃketimde bir ilk. AÃÄlÄÅa Ãzel FÄrsatlar
From: "AlmayaGeldim" <bilgi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Date: Thu, 14 Mar 2013 21:00:16 +0200
Almayageldim.com   Turkiye'nin Ilk Online Ev Disi Tuketim Magazasi..
E-postayi gormek için tÄklayÄnÄz

Türkiye'nin Älk Online Ev DÄÅÄ Tüketim MaÄazasÄ..

Devir Tasarruf Devri! / ÄÅ Yeri FÄrsat Paketleri

Fabrika Set Sarf Paket
99.45 TL
70.12 TL
+
Ücretsiz Kargo
Ürüne Git
Ofis Set Eko Paket
66.12 TL
47.43 TL
+
Ücretsiz Kargo
Ürüne Git
Medikal Set Sarf Paket
87.67 TL
57.93 TL
+
Ücretsiz Kargo
Ürüne Git
Ofis Premium Paket
130.55 TL
83.38 TL
+
Ücretsiz Kargo
Ürüne Git

Ofis / ÄÅ yerleriniz için hazÄrlanmÄÅ bu paketler 5-10 çalÄÅan kadrosu için 15-30 günlük ihtiyaçlarÄnÄz set olarak hazÄrlanmÄÅtÄr.Markete gidip alÄÅveriÅ yapma zahmetinde bulunmadan,
toptancÄdan alÄnabilecek koli fiyatlarÄ ile sizin için özenle hazÄrlanmÄÅtÄr.

- Gunluk e-postalarin "Gelen Kutusu"na dustugunden emin olmak icin adresimizi "Adres Defteri"nize ekleyebilirsiniz.
- Almayageldim.com'dan promosyon ve duyuru mesaji iceren e-posta almak istemiyorsaniz, "Uyelik Bilgilerim" sayfasindaki "Urun Haberci Aboneligi " secenegini "Hayir " olarak isaretleyiniz. Bilgilerinizi hemen guncellemek icin tiklayin.
- Bu e-posta mesajinda belirtilen fiyat, stok durumu, kampanya ve urun ozellikleri belirli bir sure icin gecerlidir. Guncel fiyatlar icin Almayageldim.com'u ziyaret edin.

©2012 3F Ambalaj A.Å., Tüm haklar saklÄdÄr.

Click here to unsubscribe